Wednesday, May 5, 2010

Apa Khabar orang Aceh?? :-)


Sedar tak sedar dan tanpa disedari dah sebulan lebih duk di kampong halaman. Banyak kejadian terjadi boleh dikatakan setiap hari ada je isu terkini, sudah menjadi lumrah kehidupan duniawi ada yang gembira, ada yang menderita, ada yang sedih dan berduka lara ada juga yang bahagia. Semuanya perlukan ketabahan hati, persiapan mental dan fizikal untuk hadapi semua berbekalkan ilmu di dada, keimanan di hati, dan kecekalan di jiwa.


Dah lama tak updated blog..bukan taknak updated tapi masa tak mengizinkan..tak konsisten dgn masa jadi masa seringkali ke hadapan, kita masih terkial-kial di belakang. Hargailah masa, panjang-panjang berceloteh, tu je nak cakap sebenarnya..hehehe...teman-teman kita di Aceh macam mana agaknyee yang bulat semakin bulat ke atau sebaliknyee..Semoga semuanya sihat walafiat dan sentiasa berada di bawah rahmat Ilahi..InsyaAllah..Amien..:-)


Sahabatku,

Skripsi macam mana? Dah bab berapa? Bila nak sidang? Jangan lengah-lengahkan masa lagi, masa terus berlari, kautkan azam majulah kehadapan, extrakan usaha moga-moga tercapai matlamat konvo bulan8. aku di sini sentiasa menunggu kepulangan kalian. Nanti balik jangan lupa bagitahu yer, Koi Pahang aku pekena hang dengan teh tarik and roti canai special punyee..hehehehe..ingatkan yer di saat ku terlupa.


Ore Mache, apa khabar?? Makan banyak sikit biar jadi macam si bulat ambo (jangan terasa yer gurau je) teringat memori di sana selalu menyakat orang je kejenyee..


Nia, Liyana, Mehran, Fitri dan semuanya kalian juga tak dilupakan. Hanya doa mampu ku kirimkan. Semoga dirimu gembira dan bahagia sentiasa. Seandainya suatu hari nanti ada kelapangan waktu dan diizinkan sampailah daku ke sana menziarahi kalian semua. insyaAllah. Jangan lupa kirim khabarmu di sana.

No comments:

Post a Comment