Friday, May 22, 2009

Bila Rindu Berbicara..


Tiada kata mampu ku ungkapkan

Tiada bahasa untuk ku berbicara
Kerana rinduku terlalu mendalam
Tak mampu diluahkan dengan perkataan


Tak siapa mengerti akan kerinduan ini

Kerana satu kewajiban harus ku berjauhan

Mengorak langkah berbekal semangat

Itu yang masih ku genggam erat

Andai tersasar laluan

Hanya padaMu aku berserah

Ingatan ku masih diawagan

Wajahmu terbayang-bayang


Tiap2 kata yang dituturkn olehmu

Masih segar di memori ingatan

Aku memerlukan kekuatan untuk melangkah

Aku redha dan pasrah dengan ketentuan Tuhan


Ayahanda Bonda..

Aku rindukan kalian
Tawa riang adik2ku juga

Aku perlukan kalian..

Aku sayangkan kalian..

Aku rindukan kalian..

Kerana kalian aku mengenal dunia..
mengajar ku erti kehidupan..

No comments:

Post a Comment